Absolwent naszych studiów to osoba, która:
- Zdobywa bardzo szeroką wiedzę teoretyczną z zakresu SAZ opartą o najnowsze badania naukowe.
 - Rozwija umiejętności będące podstawą efektywnej pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju, w szczególności z osobami ze spektrum autyzmu.
 - Uczy się, jak wyznaczać cele edukacyjno-terapeutyczne (IPET).
 - Potrafi właściwie opisać poszczególne
 - Dobiera odpowiednie metody i techniki uczenia pozwalające na rozwijanie sfer deficytowych.
 - Potrafi rejestrować i oceniać postępy swojego podopiecznego podczas prowadzonej terapii.
 - Analizuje i modyfikuje programy w oparciu o dane z prowadzonej terapii.
 - Przeprowadza analizę funkcjonalną zachowań niepożądanych.
 - Stosuje odpowiednie techniki nastawione na redukowanie zachowań niepożądanych.
 - Zdobywa wiedzę na temat modeli badawczych opisanych w literaturze SAZ
 - Ma możliwość dalszego profesjonalnego rozwoju i po spełnieniu określonych wymagań zdobycia Certyfikatu Analityka Zachowania.
 



