Absolwent naszych studiów to osoba, która:
- Zdobywa bardzo szeroką wiedzę teoretyczną z zakresu SAZ opartą o najnowsze badania naukowe.
- Rozwija umiejętności będące podstawą efektywnej pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju, w szczególności z osobami ze spektrum autyzmu.
- Uczy się, jak wyznaczać cele edukacyjno-terapeutyczne (IPET).
- Potrafi właściwie opisać poszczególne
- Dobiera odpowiednie metody i techniki uczenia pozwalające na rozwijanie sfer deficytowych.
- Potrafi rejestrować i oceniać postępy swojego podopiecznego podczas prowadzonej terapii.
- Analizuje i modyfikuje programy w oparciu o dane z prowadzonej terapii.
- Przeprowadza analizę funkcjonalną zachowań niepożądanych.
- Stosuje odpowiednie techniki nastawione na redukowanie zachowań niepożądanych.
- Zdobywa wiedzę na temat modeli badawczych opisanych w literaturze SAZ
- Ma możliwość dalszego profesjonalnego rozwoju i po spełnieniu określonych wymagań zdobycia Certyfikatu Analityka Zachowania.