Absolwent naszych studiów to osoba, która:

  1. Zdobywa bardzo szeroką wiedzę teoretyczną z zakresu SAZ opartą o najnowsze badania naukowe.
  2. Rozwija umiejętności będące podstawą efektywnej pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju, w szczególności z osobami ze spektrum autyzmu.
  3. Uczy się, jak wyznaczać cele edukacyjno-terapeutyczne (IPET).
  4. Potrafi właściwie opisać poszczególne
  5. Dobiera odpowiednie metody i techniki uczenia pozwalające na rozwijanie sfer deficytowych.
  6. Potrafi rejestrować i oceniać postępy swojego podopiecznego podczas prowadzonej terapii.
  7. Analizuje i modyfikuje programy w oparciu o dane z prowadzonej terapii.
  8. Przeprowadza analizę funkcjonalną zachowań niepożądanych.
  9. Stosuje odpowiednie techniki nastawione na redukowanie zachowań niepożądanych.
  10. Zdobywa wiedzę na temat modeli badawczych opisanych w literaturze SAZ
  11. Ma możliwość dalszego profesjonalnego rozwoju i po spełnieniu określonych wymagań zdobycia Certyfikatu Analityka Zachowania.